PEPSI GOOLFIE1

Propojení komunikace na sociálních sítích s našimi digiCLV

Ve spolupráci se společností Minute Screen byl vytvořen unikátní nástroj s cílem vytvářet inovativní kampaně. Umíme propojit komunikaci na sociálních sítích s našimi digiCLV v top obchodních centrech. Investice do kampaní na sociálních sítích, si ukrajují stále větší část marketingových rozpočtů. S tím roste množství sdělení i kreativních nápadů, které se na nich objevují. Ty nyní nemusí skončit jen na sociálních sítích (Facebook, Instagram, Twitter atd.). Nově se mohou ty nejlepší posty, fota či videa objevit ve stejný okamžik i na digiCLV deseti největších obchodních center v Česku. Zajímavý a především aktuální obsah vznikající na sociálních sítích se tak nyní poprvé může dostat v reálném čase ke spotřebitelům přímo v místě prodeje a ovlivnit tak jejich nákupní rozhodování.

Myslíme si, že dozrál čas využít unikátní obsah na sociálních sítích i pro digitální indoor média. Dynamika rozvoje a schopnost těchto nových médií tomu nahrává a jsme rádi, že umíme tyto dva světy propojit.

Otevíráme síť propojených digitálních obrazovek kampaním, kde je obsah možné v reálném čase měnit a reagovat tak i na právě probíhající události.

Aktuálně probíhá na digiCLV kampaň PEPSI „vyhraj zájezd na finále ligy mistrů“, kde nejlepší příspěvky z FACEBOOKu (user-generated-content) jsou on-linezobrazovány na našich plochách viz foto nebo video zde.